Vaak gestelde vragen

Op deze pagina vindt u de vragen en antwoorden in relatie tot de horloges en Surinaamse sieraden die wij verkopen. Indien uw vraag of antwoord niet in deze lijst staat, stuur hem dan alstublieft naar ons via onze contactpagina, zodat we de vraag kunnen beantwoorden en deze sectie kunnen updaten.


Hebben jullie alleen originele horloges en sieraden?
Door het besparen op de kosten van dure winkelpanden en winkelpersoneel hoeven wij deze kosten niet door te berekenen aan onze klanten en daardoor kunnen wij onze producten voor zeer scherpe prijzen aanbieden. Daarnaast zijn wij van de sieraden eigen producent, importeur en verkooppunt. 

Fokko Juweliers staat garant voor kwaliteit. Wij garanderen dat alle horloges en sieraden ook echt origineel zijn en voldoen aan de beschrijvingen zoals deze in onze webshop staat beschreven.

Hebben jullie ook een showroom of kan mijn bestelling afgehaald worden?
Ja, wij hebben inmiddels meerdere verkooppunten van ons eigen merk Fokko Design. Voor het bezichtigen van producten die wij in onze webshop aanbieden kunt u om teleurstelling te voorkomen, eerst contact met ons op te nemen of het product bij onze verkooppunt ligt. Zie voor alle verkooppunten hier

Mijn horloge is stuk. Kan ik hem naar jullie toezenden?
Wanneer u uw horloge heeft gekocht bij ons, dan heeft u daar 1 jaar garantie op. Als het horloge kapot bij u is aangekomen, dan sturen we u een nieuw horloge, of geven wij u uw geld terug, indien het model niet meer leverbaar is. In zo’n geval verzoeken wij u wel eerst om het kapotte horloge of sieraad retour te sturen. Zodra wij het item ontvangen hebben, sturen wij u het nieuwe horloge, of wij retourneren u de betaling. In geval het horloge kapot is gegaan tijdens de garantieperiode, dan verzoeken we u het horloge naar ons te retourneren, zodat wij hem naar de reparatieafdeling kunnen sturen van de fabrikant. Zodra wij het horloge gerepareerd retour ontvangen hebben, sturen wij u het horloge weer toe.


Kan ik een horloge of sieraad retourneren?
Wij bieden iedereen 28 dagen de tijd om het artikel te bekijken en te passen. Dit geldt niet voor diamanten sieradenof gepersonaliseerde items! Mocht u niet tevreden zijn dan kan u het product retour zenden. Hiervoor moet u wel eerst contact met ons opnemen voor een retournummer. Houd er rekening mee dat het artikel onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking bij ons retour moet komen. De kosten voor aangetekende retourzending zijn voor eigen rekening. Voor een standaardzending is het gratis. U kan dan gratis gebruik maken van brievenbuspost via het antwoordnummer. Na ontvangst van het artikel streven wij ernaar om binnen 5 werkdagen uw retour te verwerken. Als u verzendkosten heeft betaald voor de heenzending dan ontvangt u ook deze retour. Het is mede afhankelijk van de betaalwijze, hoe snel het geld weer op uw rekening staat. Mocht u een ander product willen kopen dan is dit natuurlijk ook mogelijk. U ontvangt dan na beoordeling van de retourzending via e-mail van ons een code. Deze code kunt dan tijdens het bestellen van het nieuwe artikel invoeren. Het eerder betaalde bedrag wordt op deze manier verrekend. Mocht u een bedrag overhouden dan kunt u ervoor kiezen om dit als tegoed in uw account te plaatsen of het geld terug te krijgen. Zie voor de hele retourprocedure hier


Wat zijn jullie contactgegevens?
E-mail: info@fokkojuweliers.nl
Telefoon: (+31) 050 260 11 33 (iedere werkdag van 18:00 - 22:00 uur en in het weekend van 12:00 - 22:00 uur)
Whatsapp: 06-48821444

Postadres
Fokko
Postbus 4002
9701 EA Groningen
Nederland

Juridische informatie
BTW-Nummer: NL857490539B01
KvK-Nummer: 68542224

Product toegevoegd aan verlanglijstje
Product toegevoegd om te vergelijken.

Iedereen houdt van korting, toch?

Geef je mailbox een stijlvolle makeover met een Surinaams tintje en schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief. Het leuke is: je krijgt direct een waardebon van 3% korting!